onsdag 3 oktober 2012

Can you tear down the walls I build up...?


Tankarna snurrar, är det jag som gör fel? Är det jag som har rätt? Eller tror jag bara det för att jag är för rädd att bli sårad? Är det han eller är det jag som dragit mig ur? Jag vet varken in eller ut just nu. Jag faller lätt men oskyldigt. Blandar aldrig in hela mitt hjärta. För känns enklast så, så slipper man bli sårad när det väl är över. 

Visst nu tycker väl dom flesta att jag är idiotisk för att det är bättre att riskera att bli sårad än skjuta iväg den man tycker om. Men jag väntar på den som verkligen bryr sig såpass mycket så den kan riva mina murar och få mig att förstå att jag inte behöver vara orolig. Det är endast den som är värd mitt hjärta. Jag är inte lätt, kommer aldrig att vara. Men jag är less på leken, jag är klar med det.

Nu blev allt väldigt seriöst känner jag men ibland måste man få ur sig saker. Aja, tbx till stallet nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar